söndag 30 december 2007

Tantvarning!

Det är kört - totalkört. Det spelar ingen roll hur jag försöker hålla det i schack med Duccen eller ridningen, det är en fåfäng kamp.

Jag har blivit tant.

Igår överlevde jag iofs baksmällan efter fredagsölen rätt bra (läs - som när jag var yngre), men det berodde mest på att jag var så vuxen att jag klämde två cola på slutet. Men idag har det ultimata beviset gett sig tillkänna.

Jag har lyssnat på P1 hela dagen. Med nöje!

Nog för att jag har ont i halsen och begynnande feber, så jag kanske skulle kunna skylla på feberdimmor. Men det finns fler bevis - jag blev lite upplivad när jag hörde "Språket" och tänkte på vilket bra program det är.

Det är kört helt enkelt! Någon får ordna en sjuk temafest så jag får gå till attack mot tantifieringen...

Inga kommentarer: