torsdag 24 april 2008

Redan hemma?

Den här veckan har det hänt något på jobbet. Det började lite i förra veckan med ett kundmöte jag har förberett i en halv evighet, kunden var nöjd och jag studsade därifrån på lättare fötter. Det fortsatte i fredags med ett möte som löste upp en massa frågor kring avtalet för mitt största nystartade uppdrag och senare på eftermiddagen lyckades jag dessutom anställa en tjej jag tror på. Inte nog med det - hon börjar redan den 1:a maj! Igår följde hon med på en anbudspresentation och gjorde ett strålande intryck på den förhoppningsvis kommande kunden.
Nästan inga möten den här veckan, så en oherrans massa "ska-bara-sätta-mig-och-fixa-saker" har blivit gjorda. Så idag gick jag hem redan kl 18, jösses amalia! Nu är det nästan så jag förutsätter att jag inte ska kunna gå hem, bäst att ta sig ur det fort. Men det ger sig snart, det är mycket hojkörning inbokat i maj. Fyra lediga dagar, bara en sån sak!

Våren är här på riktigt...

Inga kommentarer: