måndag 21 april 2008

Man har inte roligare än man gör sig!

Lördagen var full av humor. Förutom allt flinande när jag tittade på de som provade nya skinnställ på Lelles så skulle jag följa med Isa på kalas på kvällen. Kalaset hade temat "peruk och solglasögon" så av nån anledning hade hon kommit att tänka på mig.
Självklart tar jag chansen att spöka ut mig, så framåt kvällen så var operation utspökning i full gång. Resultatet var som vanligt fantastiskt, men snyggt är väl inte rätt ord. Schnyggt möjligtvis. Det enda som kan sägas till vårt försvar var att vi absolut inte såg värst ut, långt ifrån. Och kul var det!
Schnygga brudar!

2 kommentarer:

SuperSport sa...

Ha ha ha. Vi vill se mer sånna galenskaper på Duccefesterna :-)

Anonym sa...

Underbart!
Jag är riktigt impad av era matchande kjolar ;-)