tisdag 28 augusti 2007

Sommarminnen

Om jag bara tar mig i kragen och packar upp det sista ur väskan så slipper jag ha väskan och diverse prylar på vardagsrumsgolvet. Men det vore som att erkänna att sommaren tar slut. Mer eller mindre har mitt golv varit belamrat med väska, prylar och diverse hojdelar hela säsongen. En resa har lagom varit slut när nästa ska börja planeras. Kaos i lägenheten, men tusan så kul!

Väskan får nog ligga ett par dar till medan jag tänker tillbaka på sommaren och alla knäppa härliga stunder och människor. Fika en hel dag i depån medan det regnar? Inga problem! Byta däck med en öl i handen? Självklart! Dansa foxtrot i gräset? Absolut! Göra inbrott i sin egen stuga? Oh ja! Hissa och dissa nätdejting mitt i natten? Det gör väl alla! Irra runt hela Fårö som en annan fårskock? Händer. Elda grill på Gelleråsen? Roligt! O**a hojar? Hör till! Göra rent alla verktyg bara för det regnar? Helt naturligt!

Ducceklubben - löööövely!

Inga kommentarer: