torsdag 2 augusti 2007

Shopping!

Stannade i Wirströms Järn&Färg på hemvägen idag. En helt underbar affär som har allt man kan tänkas behöva. Diverse saker till köket, beslag, färg, elprylar, verktyg, elektrika apparater, kylväskor och vad man nu känner ett behov av till hemmet. Öppet jämt och ständigt är det dessutom, särskilt bra när man får ett trängande behov en söndag eller julafton.

Idag skulle jag införskaffa PL400, underbart universalmedel när man vill fästa saker. En liten flaska Loctite slank med också och innan jag nådde kassan hade jag visst plockat på mig en ny hårfön. Förvisso på tiden, den gamla är inköpt förra gången man skulle använda föntratt. Och det var längesedan, vi snackar början av 90-talet.

Summa summarum shoppingrundan:
En tub PL 400
En flaska Loctite
En hårfön modell superduper

Schizofren? Inte jag inte!

Inga kommentarer: