tisdag 3 juni 2008

Jag vet vad ni gör!

Dåligt med besök på sidan torsdag och fredag, men nytt rekord i måndags. Kan det kanske vara så att de stadiga besökarna var på Knutstorp och sen satt på jobbet i måndags och längtade tillbaka? Kanske det!

Eftersom det nu verkar finnas en och annan stackars läsare så påminner jag om jubileumskörningen på lördag. Samling kl 10.00 Shell Norsborg, irriga vägar till Oxelösund för lunch, irriga vägar tillbaka, hem och duscha (om man vill vara snäll mot övriga...), äta lite och sen lördagsöl på Gerdas kl 19.00.

Nu ska jag bara besiktiga först...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läsarna var på Knutstorp........'
"Huvudet på spiken" ;-)

SuperSport sa...

För mej blir det nog ingen jubileumskörningen på lördag, Marilyn kräver min uppmärksamhet.
Å fan vet om jag litar så mycket på Bastarden så jag vågar åka så långt :(