måndag 16 juni 2008

Bildbevis!

Nu är det bevisat. För det första att jag nog lägger ner lilla Luciano mer än jag har gjort tidigare:

Fotograf: Bengt Tönnäng
För det andra att fröken visst kör med knäskrap, till och med åt vänster. Iallafall tillräckligt ofta för att det ska fångas på nån av bilderna:
Fotograf: Arne Karlsson

Känns ganska skönt att inte få en halv hjärtattack och nästan köra av banan bara för att knät tar i lite i backen. Det kan bli så dumt då. "Jaha, hur gick det här till då?" "Ehh, jo jag blev så rädd när knät tog i att jag rätade upp och gick rakt ut, eeehhhhh..."

Gelleråsen - nu är det dags att bli av med hatkärleken och börja gilla den tekniska banan. Imorgon åker vi :-)

1 kommentar:

SuperSport sa...

Hm... du börjar slita knäpuckar och jag har slutat. Det är nog risk att samma sak har hänt med varvtiderna.
Jag får nog snart köpa ett Monster 600 och köra grön grupp om det fortsätter såhär :(