tisdag 16 oktober 2007

Varför???

Varför finns höstförkylningen???? Det började i måndags med att chefen ringde och lyckandes få fram "jag kad inte kobba bå bödet" vilket jag tolkade till att han var förkyld och inte kunde komma till mötet. Eftersom jag och ytterligare fem distriktschefer hade tillbringat hela fredagen i samma mötesrum som den nu förkylde chefen så var oddsen för storförkylning rätt låga. Både jag och kollegan började snörvla under dagen och det där rasslet i halsen jag hade på morgonen kanske inte bara var måndagströtthet...

Försökte mota Olle i grind genom att ta sovmorgon och bara gå på ett par möten idag, men det verkar inte riktigt ha hjälpt. Inte heller tuppluren på eftermiddagen... Totaltäppt, snörvel, ont i huvudet, hur kul som helst. Så otroligt meningslöst!

Eller vänta, nu vet jag varför! Min lata kropp kände på sigt att jag köpte träningskort på S.A.T.S. och strävar emot av alla krafter. Så måste det vara, japp. Dumma, dumma mig, här kom straffet...

Inga kommentarer: