måndag 8 oktober 2007

Arboga ToR

Nu är det definitivt slut på säsongen. Strippad på alla kåpor står han avlämnad i Arboga och väntar på 4000-milaservice. De fina, blåa bromsslangarna som jag hittade i lådorna som kom med hojen lämnades över för montage. Sen var det inte så mycket mer att säga annat än "gör allt, jag har ändå så mycket att fixa i vinter".

Tog en liten runda och kollade på bra-att-ha-saker. Se ett sådant fint bromshantag med radiell pump... Mmmmmm.... Undrar vad det kostar? Men - jag hittade ju så billiga jeans och stövlar, så det finns massor av shoppingutrymme kvar. Och dessutom borde jag ju ge mig själv en födelsedagspresent! Absolut!

Jag tror säkert att hantaget kommer passa jättefint med de blåa slangarna, nu måste jag ju bara matcha det andra handtaget... Tur att jag inte har någon fru som har åsikter om vad jag köper till hojen!

Inga kommentarer: