söndag 9 september 2007

Aaahhhhhhh, varför är inte jag på Knutstorp????

Sista bankörningen med Ducceklubben för i år. Och jag är inte där!!! Faktiskt första för året som jag inte är med på, så situationen är minst sagt ovan. Och trist. Supertrist. Nu sitter de andra där och rapar efter att ha ätit underbar grillad mat från Hauges grill, dricker lite vin och laddar inför en bandag. Närå, inte alls bitter.

Jag vill också! Jag vill vara där, sitta och snacka strunt hela kvällen, skratta åt allt och inget, fundera på om det kommer regna nästa dag, pimpla lite vin, stå och borsta tänderna i dusch-baracken, snarka så de andra får sätta in öronpropparna, glida runt i depån, köra, fika, köra, fika, köra, snacka mer strunt, beundra alla hojarna...

Okej, jag ska tänka på de surt sega 55 milen hem när jag längtar för mycket. Ha så kul alla som är där!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du missade inget!
Hauges burgare va liten och jätte äcklig, ölen avslagen, folket griniga och körningen tråkig……. eller va det så?

/P-O

Lilldocke sa...

Önskar jag kunde tro på det... Men jag som inte har regndäck (ännu?!) skulle kanske tyckt det kändes lite sisådär att inte få så många torra varv!