torsdag 14 juni 2007

Dåliga nerver?!

Idag har jag mekat hoj! Eller, mer exakt, kollat på och varit hjälpreda. Kopplingen krånglade och nu har han fått alldeles ny och fin kopplingsvätska, kopplingen luftad, slavcylindern är rengjord och har fått ny packning, de gamla skruvarna är bytta och visst funkade den mycket bättre efteråt. Själv är jag helt förundrad över att jag faktiskt vet vad en slavcylinder är för något, och dessutom har tagit isär en! Jösses...

Den utlovade smörgåstårtan (utlovad muta för mekhjälp) och öl satt fint efteråt, jag hade ju åtminstone skitat ner mig lite. Ett nedladdat MotoGP-lopp kan passa till kaffet, lagom underhållning. Lagom? Njaaaa.... Är det naturligt att hoppa upp och ner i soffan, vrida händerna, stöna, dra efter andan, pipa, "ohhha" och bita sig i läppen bara för att några konstiga typer kör hojar i över 300 knyck runt en bana? Kanske inte, men vi är väl inga normala tjejer heller... Slutkommentar: "Jag kommer få träningsvärk i magen för jag spänner mig så mycket!". Då har man för dåliga nerver för att se på Moto0-GP!

Inga kommentarer: