tisdag 8 januari 2008

Kvällslektyr

Det finns vissa risker med Ducceklubbens forum. Lasse presenterade en idag med historien om sin nyinköpta kaffemaskin, själv spontanshoppade jag lite böcker. Efter att följt tråden om Twist of the wrist II blev jag så sugen på någon kul läsning om att köra hoj. Förra vintern klämde jag TOTW II samt "Sport riding techniques", så nu behövdes något annat.


Snabbt beställdes "Performance riding techniques", för visst mår man bättre av flashiga racingbilder? Även om den inte säger mig ett jota så kan jag alltid titta på storbilden av Capirossi och njuta lite :-)
Se och lär. En skinka utanför sadeln ska det vara - den så kallade SUS-regeln: Skinka Utanför Sadeln

Hämtade paketet på posten idag, bara för att upptäcka en avi till på hallgolvet när jag kom hem. WTF? Ahhhaaaa, de skickar en bok i taget! Nu ska jag bara komma ihåg att hämta en bok till - hur ska det gå?

2 kommentarer:

Anonym sa...

SUS och TUT....många regler att hålla reda på ;-)

Anonym sa...

Va sugen jag blev....
Beställde Performance Riding Techniques och Sport-Riding Techniques på direkten från Adlibris.

Köpte Twist of the Wrist DVD´n på senaste CSS-kursen. Snart utsliten.

/Stefan