onsdag 2 januari 2008

Fortsatt ömkande

Till gårdagens ynk-ynk kan jag idag lägga till en karensdag (inte helt gratis), jag-har-tråååååkigt-känsla, lite mindre huvudvärk och att jag äntligen kom utanför dörren.

Hurra, dieten på rostat bröd med marmelad äntligen bruten! Fast en oändlig tur att det fanns hemma, det tillhör inte vanligheterna. Allt tack vara mellandagsölen, eftersom jag hade laddat med bakismat... Igår försökte jag laga smarrig, kladdig pasta med kyckling, grädde och spenat. Såg lovande ut ända tills jag började äta. Två tuggor, sen var det stopp. Suck och stön, bara att ta en macka till.

Önskar jag hade fler filmer hemma, tack aftonbladet för att jag gick på det där att köpa "Love actually" för bara 59:- extra. Den är helt underbar och räddade ett par timmar av gårdagen!

Nähä, dags för påfyllning av Ipren och Alvedon. Och Bisolvon. Ja jösses...

1 kommentar:

Bengt sa...

Kraaaam !
Jag tycker synd om dig för jag har varit krasslig i snart tre veckor, sjuk har jag varit hela livet.. I alla fall är humorn sjuk!

Visst är P1 bra ibland?!
//gammal gubbehehe