måndag 19 januari 2009

Lagen om alltings jävlighet

Och så var det dags för Murphy igen. Här ska jag sluta på jobbet om två veckor och kan inte påstå att jag skulle bry mig nämnvärt om ifall jag blev sjuk resten av tiden. Då är det ju inte mitt fel att jag inte hinner klart med mina saker, logiskt sett. Vad händer då? Jo jag börjar känna mig lite risig på torsdag kväll, tar lite sovmorgon på fredagen och jobbar hela dagen. Däckar ihop på kvällen och vaknar med feber och totalsnuva på lördagen. Skickligt.

Det enda som går emot Murphy är att jag fortfarande idag måndag är rejält krasslig och kommer nog så vara minst en arbetsdag till. Och vad gör jag då? Jo jag kopplar upp mig och jobbar hela eftermiddagen så att de där gulliga 93 fakturorna är attesterade och klara...

Hur gick det till????

Nåja, nu blir det vila och sova-sova-sova så att jag är pigg och kry till helgen och mässan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj, aj, aj. Krya på dig sjukling!!