fredag 30 november 2007

Varifrån kom Irina?

Det ryktades att ryska maffian hade intagit en inte helt okänd MC-lokal vid Gullmarsplan och där skulle det finnas billiga vodkadrinkar. En samling Ducatister tyckte att det var dags att vidga vyerna från Ruché 999 och olivoljan och bestämde sig för att gå dit. Men de där Ducatisterna försvann på något mysitiskt sätt, för helt plötsligt fanns Tatjana, Svetlana, Irina, Igor etc. hemma i min hall.


Tatjana, Svetlana och Irina - hur kom de in???


Den där Irina undrar jag särskilt vem hon var. Med vinröd page, klänning i lack och nitar, glitter värdig en hel bling-blingaffär runt halsen och en hysterisk make-up. Hur kom hon in i min hall? Och senare på kvälllens sägs det att Irina och Tatjana sågs vingla omkring i trädgården utanför nämnda MC-klubb. Eller kanske mer så att Tatjana höll Irina i ett stadigt grepp, vad vet jag? Jag var ju inte där, jag hade stillsamt försvunnit tillsammans med de andra lugna och städade Ducatisterna. Men andra var där, t.ex. den här oljemagnaten som sägs komma från St Petersburg:



Det enda konstiga är att Irina lyckade lämna över sin dagen-efter-huvudvärk till mig. Skickligt, undrar om hon tänker berätta hur man gör?

3 kommentarer:

Unknown sa...

ryssarna är arvsfiender och bör tydligen utrotas

SuperSport sa...

Hahaha!
Tur att man bor på landet :)

Anonym sa...

Viktor Kulakin, var har ni träffat honom? Vi vill ha kontakt med denna man.

Gasparov Kusp
Gazprom