torsdag 3 september 2009

Länge sedan sist

Jaha, sommaren när det brukar vara som mest inlägg om alla körningar... Men inte i år, det tog tvärstopp. Skälet är enkelt, när min kära "extra-pappa" gick bort så gick alla fokus åt att upprätthålla vardagslivet och bloggandet lockade inte. Sen kommer det konstiga - när jag inte har skrivit på länge är det svårare att komma igen på något sätt. Bakvänt, det svåra borde ju vara att ha något nytt jämt och ständigt, men så funkar det inte för mig.

Så - framöver kommer det förhoppningsvis bloggas som vanligt. Dessutom med lite retroaktiva inslag från sommarens händelser. Som t.ex. Kemora, där jag befann mig när lusten tog slut. Eller Ducceklubben på Gelleråsen, eller på Kinnekulle, eller årsmötet och KM, eller...

Håll ut, det kommer mer!

3 kommentarer:

hauge sa...

Sådärja!
hade jag inte träffat dig irl lite då och då så hade man blivit orolig...

Unknown sa...

Härligt att du är på G igen!
Inget konstigt alls med skrivtrögstarten. Det är som med kompisar, med dem man träffar ofta har man massor att dryfta men när man träffar kompisar man sällan har kontakt med finns inte så mycket att säga.

Stefan sa...

Du är saknad.
Trevligt att du kommit igång igen.