torsdag 23 april 2009

Bilder från SMC på Gelleråsen

Här kommer lite bilder från helgen, nu har de som fotade börjat lägga ut dem på diverse hemsidor och jag tankar glatt ner dem. Då gör det inte så mycket att jag glömde kameran...

Här håller vi det oförtjänta ryktet om att ducatister alltid måste meka igång... Don Vito var inte riktigt klar för att köras när jag kom dit.

Peo var dock ute och lärde känna Bellona.

Ronny med Dicks gamla kåpa, men blir alldeles förvirrad.

Det var faktiskt inte bara jag som skruvade - den här killen bytte hela kopplingen. Jag tog faktiskt bara isär och smorde min!
Tillslut kom vi ut på banan och det kändes förvånansvärt bra även om det var lite försäsongs-stelt.

4 kommentarer:

hauge sa...

Jag ser att du inte lyckats träna bort nått fett på rumpan för den hänger ut mest som vanligt.........

Tomas sa...

Hej! Kul att träffas på kursen!
Jag måste bara få fråga alltså, Bellona?
Det har väl inte att göra med hur man måste finansiera driften av skönheten?

Vi ses på banan!
Mvh
Tomas (schimpansmonsterhänget på Millen...) Ja jag skall lacka den Ducceröd nästa säsong. Får jag vara kvar i klubben då?

Lilldocke sa...

Bellona - italiensk stridsgudinna. Har inget med låååån att göra ;-) Kul att se dig, harbara sett bilderna på hänget innan!

Spiff sa...

Hon heter Belåånad så det så.