lördag 27 december 2008

Dags att börja ägna sig åt väsentligheter...

Julafton avklarad, jag har blivit uppvisad för hela tjocks släkten och julgodiset går åt med en väldans fart. Nu kliar det i fingrarna att börja skruva på Don Vito! Han måste ju också få lite julklappar och den listan är konstigt nog mycket länger än den till mig själv?!

- En röd Ducati Corse kedja och lite drev
- Ett mörkt och repfritt kåpglas
- Nya bromsskivor
- Lite snygg lack på diverse småtrasiga kåpor
- Ny anslutning till vevhusventilationen
- Ett gäng slangar, skruvar och småbitar som skulle må bra av att bytas ut
- Allt annat jag just har glömt eller förträngt...

Under tiden så ägnar jag mig åt något mer normalt kvinnliga aktiviteter. Annandagsrea med klädshopping t.ex. För det ska man väl göra? Samt kolla på Körslaget i TV4. Löjligt kul att kolla på amatörer som sjunger i direktsänd TV som de aldrig hade gjort annat.

Innan jullovet är slut så ska jag gräva ner mig i garaget och pyssla med Don Vito, våren kommer alldeles för snart på det här sättet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Corsekedja, MÖRKT kåpglas????
En jädrans massa blingbling, hur är det egentligen?? Står du i bostadskö eller????

/Redaktörn